Par atbalstu valdībai un Kariņam

Kārtējo reizi i-neta portālos uzduros rakstiem, kas aicina uz "masveida" protestiem pret valdību un "režīmu". Nebūtu jau it kā nekas īpašs - dīvaiņu mūsu zemē nekad nav trūcis, līdz ar ko arī pāris cilvēku protesta akcijas ir ikdiena. Bet patiešām sāk vienu reizi tracināt tas, ka akciju rīkotāji uzsver, ka viņi rīkojas tautas vārdā! Nu, tad tāpēc, kā tautas daļa, vēlot teikt, ka šie algotie troļļi, caurkritušie politiķi, kuriem būtībā ir vienalga, pret ko tieši protestēt (ka tikai varētu salasīt kādu neapmierināto elektorātu, lai tiktu pie iespējas snauduļot Saeimas krēslos vai bīdīt saviem biznesiem izdevīgus projektus) vai vienkārši puskoka lēcēji, kuriem patīk taisīt nekārtības (viņi sevi jau parādīja tā saucamajos "janvāra grautiņos", dodot jūtamu triecienu galvenajam tautas naidniekam - Vecrīgas alkohola veikaliem), nerunā manā vārdā! Es saprotu, ka daudzi ir gana gudri ar atpakaļ ejošu datumu un zina, kā tam pašam Kariņam kaut ko vajadzēja vai nevajadzēja darīt, taču informācija par visām kovida padarīšanām ir tāda, kāda viņa ir. T. i., nepietiekoša un dažkārt pretrunīga. Tāpēc ideāli pareizas rīcības šeit nav un nevar būt. Tomēr paanalizējot, kas un kā kurā brīdī ir darīts, nonāku pie secinājuma, ka valdība ir rīkojusies tā, kā to arī būtu bijis loģiski darīt.
Jā, es arī neesmu sajūsmā par to, ka mūsu zemē (kur prezidentam ir valsti reprezentējoša funkcija) ir tāds prezidents, kuram ir acīmredzamas problēmas ar publiskām runām, tomēr vēlos uzsvērt, ka pirmo reizi kopš neatkarības atjaunošanas mums ir patiešām sakarīgs premjers. Personīgi inteliģents un tāds, par kuru nav šaubu, ka viņš lobē kādus savus vai savu radu-draugu biznesa projektus un intereses. Tāpēc ar šo diskusiju vēlos paust savu atbalstu šim cilvēkam un viņa vadītajai valdībai, lai jau nerodas iespaids, ka visi iepriekš minētie protestu rīkotāji patiešām runā tautas (tātad arī manā un katra no jums) vārdā.
Aicinu komentāros izteikt savu viedo

Anufrijs    5 Nav šaubu ka lobē... 2021-09-16 10:47

fargo  6 15 no reālās dzīves, man nav zināmi cilvēki, kuri atbalstītu valdības rīcību kovida epopejā. atbalsts šai valdībai no šejienes skatpunkta ir izteikta anomālija. 2021-09-16 10:48

Marita  10 17 Man arī riebjas, ka kāds saka, ka runā tautas vārdā. Kas tad ir Tauta? Varētu padomāt, ka tā ir tāda viengabalaina masa. Es arī esmu tauta un nevienu neesmu deleģējusi runāt manā vārdā.
Man ir paveicies, ka manā ģimenē un tuvinieku starpā ir normāli domājoši cilvēki, kas neatbalsta ne Govzemi, ne Šleseru, ne citus antivakceru kustības vadoņus. Visi esam potēti, līdz ar to dzīvojam puslīdz normālu dzīvi. Taču neesam akli un redzam arī kļūdas.
2021-09-16 10:54

quimera    5 Visi protesti šobrīd ir bezjedzīgi!
Eu dot ļoti lielu naudu,(eu direktīva)kur daļa naudas iekrīt ar politiķu kabatās .
Lai tiktu naudai klāt,arī ievēš visus tos ierobežojumus.
Tas ir kā pret mafiju cinīties!
2021-09-16 11:02

Ljekainiitis  3 6 Kas nu ir kļūda valdībā, tas ir Pavļuts ar savu vadības un komunicēšanas stilu. Kā man liekas - viņš (un ar viņa saistīto personu darbības) ir radījis lielu daļu skeptiķu un daļu antivaxeru.
Skaidrs, ka nekļudās tas, kas neko nedara, bet tik daudz sabojāt attieksmē ir jāprot.
2021-09-16 11:30

CoCoSan  5 7 Sekojot šai loģikai tad nevienam nav tiesību runāt tautas vai valsts vārdā. Arī valdībai, saeimai vai valsts prezidentam, jo kādam no pūļa noteikti uzradīsies iebildumi, ka tiek runāts viņa vārdā. 2021-09-16 11:40

XX731  4 6 Kas attiecas uz Gobzemu un Šleseru,piekrītu.Šie cenšas svākt kārtējo muļķu baru lai tiktu pie naudas čupas.
Kādu Tev vēl informāciju par covidu vajag?Paskaties kaut vai uz Izraēlu.Tur nošprocēti tuvu 100% to likumpaklausīgo žīdu,bet nez kāpēc tāpat slimo un sprāgst nost no covida.Tā ka secināt var tik vienu-visas tās vakcīnas ir tikai naudas taisīšanai.Tās sazvērestības teorijas,ka arī zombiju taisīšanai,laikam jāatmet.Pasaule ar tādiem jau ir pilna,savādāk tiem globālistu maitām šitas numurs nebūtu izgājis cauri.
2021-09-16 11:45

laukroze  7 3 ... nu laikam te iepriekšējiem komentētājiem patika Kučinskis, iepriekšējais premjers, kas attiecas uz tiem protestiem, tak neredzu jēgu- noliegt pandēmiju, kas ir visā pasaulē... paldies Dievam, ka mums valdība ir noturējusies, un tie neapmierinātie varēs jau pēc gada balsot par populistiem, kā Gobzems un caurkritušais politiķis - lasi šeftētājs - Šlesers, Gosmanis!!!!, kur ta tautiešiem galva, ja visu laiku kāpj uz vieniem un tiem pašiem grābekļiem, vēl banānists Zīgerists bij ... i togo demokrātija ir dārgs process, bet nekas labāks par to izdomāts nav, ja nemaldos savulaik teica Čerčils...tā nu mēs evolucionējam..;) 2021-09-16 11:51

Sigvarts60  1 8 Ja neesat pamanījuši, tad Latvijā ir demokrātija. Tāpēc tautas vārdā var runāt ikviens, kurš pārstāv vismaz 2 cilvēku viedokli. Gobzems var saskaitīt, cik cilvēku balsoja par viņu pēdējās vēlēšanās un attiecīgi arī runāt viņu vārdā - tas ir viņa deputāta pienākums.
Manā vārdā nerunā neviens no politiķiem, jo es parakstīju ierosinājumu atlaist Saeimu. Un man ir kauns, kā Latvijas pilsonim, ka mums ir šāds valdības vadītājs un šāds prezidents. Tas ir šausmīgi, kas pašlaik notiek. Viņi taču ir nobijušies! Nedrīkst šādā situācijā baidīties. Līderiem baidīties nozīmē zaudēt cieņu "tautas" acīs.

>11:04 šobrīd aizliegt ceļojumus vairs nav nekāda labuma, jo vīruss ir visur. Ir pilnīgi vienalga - inficēties var gan kāpjot Eifeļa tornī, gan staigājot pa Latgales sādžu. Ko līdz ceļojumu aizliegumi? Tikai lai parādītu, ka kaut kas tiek darīts? To pašu arī valdība dara - parāda ka kaut kas tiek darīts, bet kāds labums no tā. Nekad nebūs pilna informācija par nezināmo, bet esošā ir jāizmanto operatīvi, un esošās informācijas ir pietiekami, lai saprastu, kas strādā, kas nē.
2021-09-16 12:28

Raganacs  5 8 Pilnībā piekrītu tēmas autoram. Nekļūdās tikai tas, kurš neko nedara un gudri muld. Un, diemžēl, tā jau ir, ka tos skaļos bļāvējus sad
zird pirmos. Bet ir tūkstošiem cilvēku, kas nebļauj uz stūriem, dara savu darbu un dzīvo savu dzīvi, bet kurus tracina tas, ka viņu vārdā kāds bļauj, ka ir apspiests, apdalīts un neko nedabūjis. Ko tad tiem tagad darīt - arī iet uz stūriem un bļaut pretī?
2021-09-16 12:33

DanaL  10 8 Man arī Kariņš šķiet viens no sakarīgākais premjeriem, kāds mums bijis. Jā, ir kļūdas un būs, arī šībrīža situācijā, jo šādu globālu problēmu pasaule vēl nav pieredzējuši, tāpēc nav iespējams izanalizēt iepriekšējo līdzīgo notikumu kļūdas un uzrakstīt pareizo rīcības scenāriju. Šis laiks ir liels pārbaudījums visai pasaulei.

Es jau laiciņu atpakaļ vienai dāmai, kura te izrunājās "tautas" vārdā, aizrādīju, ka arī es esmu daļa no tautas, vai nu viņai tas patīk vai nē, bet man ir pilnīgi pretējs viedoklis.

Baigi nepatiktos, ka vārdu "tauta" piesavinātoes skaļākie bļāvēji un mūžam neapmierinātie.
2021-09-16 12:38

AivarsN  15 14 Ja neskatoties uz diskrimināciju un piespiešanu, lielākā tautas daļa tomēr nav vakcinējusies, tas vien jau norāda, ka jebkurš protests pret šo ieliktņu valdības rīcību, notiek tautas vairākuma vārdā. Pat ezim skaidrs, ka vīruss ir tikai televīzijā un okupācijas režīma mutēs. Kam vēl nav skaidrs, ka organizētais noziedzīgais grupējums ar viltus pandēmiju un vakcīnām cenšas pilnībā pārņemt varu pasaulē? Trīs valstu prezidentus un neskaitāmus zinātniekus jau noslepkavojuši, kuri mēģināja pretoties okupācijas režīmam. Zinātnieki un ārsti brīdina, ka tuvojoties slimošanas sezonai, vakcinētie būs sevišķi apdraudēti un tāpēc viņus vajadzētu ievietot karantīnā līdz pavasarim, lai nenomirst paši un neapdraud veselos cilvēkus. Tautai nav likumīgu iespēju atbrīvoties no okupācijas valdības, jo vēlēšanās ir iespēja tikai nobalsot par kādu no mafijas grupējumiem. Tāpēc protesti notiek un notiks visā pasaulē, jo visām tautām ir tikai viens kopīgs ienaidnieks, viņu okupācijas valdības. Sestdien pret šo režīmu cilvēki apvienosies kopējā protesta akcijā 40 valstīs, vismaz 180 pilsētās. Arī Rīgā. Tas nav kaut kāds antivakseru pasākums. Tāpat kā iepriekšējos protestos, arī šajā piedalīsies visi, neatkarīgi no tautības, vakcinēts, vai nē. Par tautas brīvību un pret genocīdu. Nav brīnums, ka mūsu tā dēvētās valdības pārstāvji nav spējīgi sakarīgi izteikties. Mainās rīkojumi no saimniekiem, nopotēšanas plāns izgāžas un tāpēc mūsu varneši ir mēslos līdz ausīm. Paniskas bailes no saimniekiem un saniknotās tautas, atņem spēju sakarīgi izteikties. Lai tikai žāvē sausiņus!😃 2021-09-16 12:41

Sigvarts60    3 Man sen ir zudušas ilūzijas, ka ir tāds TAUTAS kolektīvais saprāts un pūlis spēj pieņemt saprātīgus lēmumus. Diemžēl! Šobrīd valstis, un arī Latvija nav izņēmums, savā darbībā krīzes risināšanā vairāk atgādina skriešanu pakaļ aizejošam vilcienam. Lai arī vairs nav nekādu cerību to noķert, tomēr mudina un aicina skriet vēl ātrāk. Un tas līdzskrējēju pūlis ir milzīgs (varētu pat pretendēt uz TAUTAS nosaukumu). Veltīgi ir aicināt viņus apstāties un padomāt. Viņi ir pārliecināti - ja reiz visi skrien, tad tā ir jādara.
Atcerieties, kā komunismu cēlām? Ar kaislīgām runām un entuziasma apgarotām sejām, klausoties dižo vadoņu referātos par to, cik ātri mums padodas un cik tālu jau esam tikuši. Bija arī tādi "muļķīši", kas teica, ka tas nekad neizdosies un nevar izdoties. Ko ar tādiem darīja?
Pasaulē ir daudz stulbumu darīts un vēl daudz tiks darīts, lai tas vairotos, bet atcerieties, ka uz to vilcienu kāds tomēr paspēja un tajā aizbrauca, kamēr viss lielais bars skrien no pakaļas ar kājām.
2021-09-16 13:39

langstins  2 2 Smieklīgi-
Rubiku sen vajadzēja,pie,sienas!
Aber ļeņina visas valsts elektrifikācija darbojas
A Metro ar galapunktu Rubikovaja-nav@
A Ridzeniekiem-vajag...Dragā pa veloceliņiem un ziemā šķūrēs plastmasas stabiņus.
2021-09-16 14:12

rebeka  5 9 Protestē visā pasaulē, ja kāds to nav pamanījis. Tā tautas daļa, kura neprotestē, varētu izteikt protestus pret tiem, kuri protestē. Tā interesanti sanāktu.
Es mēģinu pielāgoties ierobežojumiem. Kādi tik reāli nav bijuši, manas dzīves laikā.
Bet nu tās šprices gan negribu, tas ir tāpat kā jebkuru spermu laist sev vagīnā :D
2021-09-16 14:16

Nickss  5 7 no mazākā ļaunu viedokļa Kariņš ir savā vietā! Padomju Latvijā, ne pirkts, ne zagts, sistēmā rūdījumu guvušiem bāleliņiem man uzticības nav vispār. 2021-09-16 15:43

Jausma  6 6 JASON, izskatās, ka valdību atbalstāt tādēļ, ka jums patīk šausmu filmas un nevarat vien sagaidīt, kad no valdības rokas cilvēki sāks krist kā prusaki pēc "KOBRAS", pamazām jau tas notiek... 2021-09-16 16:23

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu