Kas atļāva rāpot pa Rīgu tām Kolorādo vabolēm..?
Rīga raiba no cilvēkiem ar lentītēm pie krūtīm..Mazam zīdainim piesprausta lente..murgs,kas to atļauj.?.Man viens Lietuvietis teica..viņi pie mums nekad nedejotu ne pie kādiem pieminekļiem..Vai nav skaidrs,ka tas ir naids kas ir vērsts pret Latviešiem...Iebraucēji parāda cik viņi ir vienoti un viņiem ir uzspļaut uz mūsu tradīcijām un valodu..Man pat neliekas,ka es dzīvotu Latvijā..visu laiku jārunā krieviski..furnitura (2015-05-09 23:12) 2 2 Tā nu tas ir. Šovakar ieejot vietējā veikalā, pārdevējām piespraustas lentītes, mužiki sadzērušies viens otru apsveic, jāsaka, pat bail palika ierunāties latviski, ja nu kādam nepatīk.
Sieviete_kakje (2015-05-09 23:40) 4 Ja veselība atļauj..nevajag baidīties:)))
limonija (2015-05-09 23:58) 3 Saldū nav nevienas Kolorādo lentītes...Un krievu valodu dzirdu tikai viesnīcā - no Krievijas tūristiem. Pie pieminekļiem arī nedejo:)
dogville (2015-05-10 00:23) 1 5 Vjee,tikko braucu ar pedejo Jelgavnieku lidz Tirainei...domaaju,ka dziiva neizkaapshu.Tornjakalnaa iekaapa taa orda un auroja katjushu,za rosiju un denj pobedi,Visi bez biljeteem,lopaa apdzeerushies,knapi aaraa tiku,nekad tik pilnu vilcienu neesmu redzeejusi...murgs.
Chris1986 (2015-05-10 00:36) 3 6 Nu, viņi tā izrāda klaju necieņu pret mūsu tautu, kas to viņu 9. maiju uztver kā okupāciju. Nu, vismaz skaidrs, ar ko mums te ir darīšana
Samila (2015-05-10 01:37)
6
8
Nevajag jau arī taisīt tiem ākstiem publiku.
Paākstīsies, paākstīties un apniks - drīz jau visi veterāni būs apmiruši un kā tālāk? Ne tur kāds karotājs, ne...
Latvieši tomēr par daudz nopietni visu uztver. Šodien darbā pajokojos -apsveicu visus ar Uzvaras svētkiem! Tāds kapa klusums bija... bāc sabijos un pārvērtu to par joku. Tikai pie sevis padomāju - nav latviešiem humora nemaz!
Un pēc būtības kas tur slikts tajos svētkos? Tas, ka karš beidzās bija labi priekš visām tautām Eiropā, gan latviešiem, gan frančiem, gan visiem pārējiem. 1945.gada 9.maijā neviens Latviju neokupēja, tas jau bija izdarīts krietni ātrāk, ja nebūtu karš, tad varbūt uz to laiku jau tāpat visi latvieši būtu apšauti vai izsūtīti, kas zina... Mums nav ne VDK, ne Gestapo... tādēļ tas var te tā notikt. Un labi ka nav. Katrai maizītei tomēr jābūt savai garoziņai. Karalieni, kas ieteica ēst kūkas, ja nav maizes, giljotinēja.
JurisK (2015-05-10 02:07) 2 1 To atljauj Latvijas Republikas Satversme. Latvijaa jebkuram cilveekam ir pilniiga vaarda un ticiibas briiviiba, to garantee valsts. Un, ja kas, tie sadzeerushies un aptrakushie krievinji ir dikti izdeviigi faktiski visaam politiskajaam partijaam Latvijaa - taa kaa pat ij nezinu, kura partija vairaak veicinaajusi koloraadu vabolju demograafisko spraadzienu.
jozolsen (2015-05-10 02:19)
6
Padomju cilvēku (pat dažādu tautību sajaukumā,pārsvarā krieviski runājoši) identitātes meklējumos un apliecinājumu vienojošās izpausmes realitātē.
Vismaz vienu dienu gadā viņi var justies kā Padomju cilvji..
Es vinus daļēji saprotu,jo viņu identitāte 100 gados ir iznīcināta..Kuram patīk, ja viņš ir ´jaukteņu jauktenis, ´bastards´´ -nekas..
Nepatīk,bet tas tā ir..Latvija ir brīnumaina-multikulturāla,multinacionāla zeme,kurā nav bijuši etniskie,nacionālie konflikti..Daudzi gribētu to izprovocēt
jozolsen (2015-05-10 02:33)
1
Ko viņi vēl var svinēt,iziet ielās???Parādīt ,ka viņi arī ir un šeit dzīvo..Pārņemt tikai Latvisko Tas jau ir tas pats process,kurš bija 50 gadus šeit ,tikai apgrieztā veidā..piespiedu vai labprātīga asimilācija..Pārkrievošana´-pārlatviskošana
Problēma ir ļoti psiholoģiski nopietna..
Kādi ieteikumi??
sandra111 (2015-05-10 08:32)
8
4
piegriezusies naida kurinataji, cik var?!?
patiesi jums nav neka cita kur likt savu energiju????
dogville (2015-05-10 08:39)
2
8
sandra,tev vakar tai vilcienaa vajadzeeja gadiities...man palika baisi,jo viens mans vaards latviski un es vareeju neizkaapt...tas bija zveeru bars,kursh jau saaka savaa starpaa kshkjeetees.
Juri,Satversme neparedzeeja okupaacijas karaspeeka peectechu dziires,it kaa,neatkariigaa LV.Un baisi skumji,ka mees esam vieniigaa postpadomju valsts,kur taads ljembasts tiek suminaats un atbalstiits.
Andris24 (2015-05-10 09:22)
4
8
dogville - nepārspīlē. Tavs koments līdzinās krievijas tekstiem par to, ka Baltijas valstīs krievus bezmaz vai uz ielām sit un bail no mājas ārā iziet. Neaizmirsīsim, ka, kaut arī šajos "svētkos" ir liela politiskā pieskaņa, šie vecie ļaudis ir izgājuši cauri kara ellei. Viņiem tas ir laiks, kuru atcerēsies līdz pat kapa malai. Cienīsim šos ļaudis un būsim kaut nedaudz iecietīgi un pacietīgi. Tāda diena gadā ir viena un šo cilvēku nav vairs palicis daudz. Lielākā daļa no mums nezin, kas ir karš. Un, lai Dievs dod, mums to nekad neuzzināt to izjūtot uz savas ādas.
Man arī nepatīk ikdienā redzēt šīs lentītes.
kaspich (2015-05-10 09:34) 6 1 Latvieshi, kas vienaa rindkopaa sagjeneree paardesmit interpunkcijas un ortograafijas kljuudas - luuk, taa IR probleema. Pirmkaart - tas uz afftoru attiecas.
Samurs (2015-05-10 09:35)
3
5
Samila, piekrītu tam, ka paši dramatizējam. Informācijas karā zaudē tie, kas nedomā ar savu galvu. Bet pūlim savas galvas nav...
Protams, skaidrs, ka Krievija taisa "pokazuhu"- galu galā Padomju Savienībā 9.maija militārās parādes notika salīdzinoši maz (ja nemaldos, tad tikai 4 reizes - 1945.,1965., 1985. un 1990.).
Bet jau senie romieši bļāva "maizi un izpriecas"
Un piekrītu tam, ka šīs maija dienas bija svarīgas ar to, ka beidzās briesmīgais karš, tiesa, tikai Eiropā, jo pēc mēneša bija Hirosima un Nagasaki...
Krievi tagad saka Uzvaras diena, bet... uzvarētie dzīvo labāk nekā uzvarētāji. Un viņiem pašiem tas kremt, ai kā kremt...
Kā tā atļauj viņiem te darboties? Reāli, Rīgā var mierīgi izdzīvot tikai krieviski, bet pie tā esam vainojami arī mēs latvieši, jo neesam tādi, lai mūs varētu cienīt. Pirmkārt, mēs aizmirsām, cik daudzi krievi nobalsoja PAR Latvijas neatkarību...
dogville (2015-05-10 09:43) 2 4 Andri,cienu kritushos,bet taa trakojoshaa orda svin !Cienu cilveekus,kuri vakar klusi piebrauca ar auto bez vabolju lentas,un,mieriigi salika ziedus un sveciites pie neliela Braalju kapa Tiirainee ,celja malaa...mashiina pagriezaas un aizbrauca atpakalj uz Gaismu pusi,nevis pie falla liiksmot.
kaspich (2015-05-10 10:18) 1 8 manupraat, paraleli tam, ka notiek cepiens par SEKAAM, buutu jaapadomaa par CEELONJIEM. tas, ka shii megasvineeshana ir aktualizeejusies tieshi peedeejos gados - arii taas ir sekas. sekas meerkjtiecigai krievu saliedeeshanas kampanjai. un shajaa keisaa - visu cienju Putina vadiitajam pasaacienam. visu cienju kaa liderim un strategjim. ibo krievs parastais nav idiots. vinjsh [lai kaa TV un ledusskapis apmiglotu skatu] arvien labaak sapro, ka voinu to mi vigralji, no vsjo ostaljnoje prosralji. un shii svineeshana patiesiibaa ir pashu krievu iespeja vienu dienu gadaa nejusties kaa zaudeetaajiem, lohiem. uz visam lazhaam tajaa dienaa ir viena atbilde - no MI voinu vigralji. jaa, taas ir dziires meera laikaa. jaa, taa ir patiesiibas maskeeshana iluzoraa eiforijaa. taapat kaa smiga, narkotikas, zombeeshanaas pie TV ekraaniem. bet, iespeejams, ka tieshi shajaa briidii tas IR labaakais variants. jo, godigi sakot, es neredzu izeju - piemeeram, masveida oranzhaa/lillaa revoluucija. Krievija ir paaraak sadrumstalota, korumpeeta, neizgliitota, paaraak talu no demokraatiskiem pirmsaakumiem, lai taadaa veidaa ko risinaatu. attieciigi - uztveram sho pasaakumu kaa mazizglitotu, kompleksu maaktu cilveeku passlavinaashanas un acu aizmaaleeshanas pasaakumu. skumji, ka milziiga, resursiem bagaata valsts [un katrs taas pilsonis] savaa pashapzinjaa nonaakusi tik taalu, bet - taa nu ir sanaacis. fakti na lico.
susurs999 (2015-05-10 10:29)
3
2
Lielākais paldies jau lielās ´ģerevnas´ vēlētājiem kas gribēja par ´sādžas´ vecāko okupantu aborta atlieku, krievu ur.lu urlakovu.
Nu arī viss notiek. Jo visas speku strukturas ir uzpirktas un visus jau okupanti ir uzpirkuši un nopirkuši sākot Jēkabielas dauņu bara lidz pat policijas iecirkņa pilnvarotam.
hannaaste (2015-05-10 10:48) 1 1 kaspich! labi ir ka tu iedevi citu skatu uz šo. taisnība varbūt. bet vakar latviski runāja pustukšā autobusā čukstus un visi šausminājās par skatu aiz loga. tās masas!
Cimper (2015-05-10 11:06)
2
6
Karš beidzās 45-tajā, 70 gadus atpakaļ. Lielākai daļai to, kas tiešām tajā piedalījās, pēc loģikas sen jau jābūt citā saulē. Vēl dzīvajiem jābūt savus gadus 85-90 veciem. Nez, cik ir tiem pseidoveterāniem, kas atļaujas gozēties ar nezin kādiem ordeņiem utt??? 65-ci, 70-mit gadi?
P.S. Un nez vai to lentīšu nēsātāji vispār zin, ka tas ir Cariskās Krievijas apbalvojums :D :D :D
adamsone (2015-05-10 12:01)
2
9
Paši vainīgi. Latvieši, ar savu ozolkoka nacionālismu, tupo dainošanu, mūžīgajiem bāreņu kompleksiem un tukšo uzpūtību. Jeb kā mežā sauc, tā atskan. Nevar pazemot pusi valsts iedzīvotāju, nebeidzami grabot, ka viņi ir okupanti, viņiem jābrauc projām, viņi nav nekas. Tai pašā laikā uzrādot neapskaužamas neprasmes tikt galā ar valsts saimniecību, vismaz no malas tā izskatās.
Ja latvieši grib būt saimnieki savā zeme, kā ir ticis teikts, tad jāuzņemas atbildība par visu, kas te notiek, tai skaitā arī to, ka pazemotie un apvainotie saliedējas un, protams, starp viņiem ir arī mazattīstīti un asociāli elementi, kuri uzvedas tā, kā uzvedas. Demokrātiskā valstī katrs var paust savus uzskatus, ja tie nav pretrunā ar likumu, ja ir pretrunā, tad ir attiecīgās instances, kam šīs darbības ir jāpārtrauc.
Te neviens neņem vērā, ka putina laikā krievi sāka dzīvot labi, deviņdesmitie gadi pie viņiem bija vnk šausmīgi, daudz šausmīgāki kā pie mums, tad vēl defolts un, kā saprotu, ap 2005. dinamika bija vērā ņemama. To neaizmirst. (Burbulis, bet arī pie mums par burbuli bija liela sajūsma). Tas laikam neattiecas uz dziļiem laukiem un visādām kamčatkām, bet visādās kamčatkās arī citur nav nekas spožs.
Ja tūdaliņi tagad sāks runāt čukstus (10:48), tad arī es emigrēju, tas ir pilnīgs svieKsts.
_erucanob_(2015-05-10 12:02)
Atļāva tie, kuri negāja uz vēlēšanām, pieļāva ka Rīgu vada Kremļa ieliktenis.
Kāpēc Lietuva nekas tāds nenotiek?
nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 52) | nākamās >> |
9.maijs, Maskava, "Viens pats majas". (25)
9 maijs. (32)