Par atbalstu valdībai un Kariņam
Kārtējo reizi i-neta portālos uzduros rakstiem, kas aicina uz "masveida" protestiem pret valdību un "režīmu". Nebūtu jau it kā nekas īpašs - dīvaiņu mūsu zemē nekad nav trūcis, līdz ar ko arī pāris cilvēku protesta akcijas ir ikdiena. Bet patiešām sāk vienu reizi tracināt tas, ka akciju rīkotāji uzsver, ka viņi rīkojas tautas vārdā! Nu, tad tāpēc, kā tautas daļa, vēlot teikt, ka šie algotie troļļi, caurkritušie politiķi, kuriem būtībā ir vienalga, pret ko tieši protestēt (ka tikai varētu salasīt kādu neapmierināto elektorātu, lai tiktu pie iespējas snauduļot Saeimas krēslos vai bīdīt saviem biznesiem izdevīgus projektus) vai vienkārši puskoka lēcēji, kuriem patīk taisīt nekārtības (viņi sevi jau parādīja tā saucamajos "janvāra grautiņos", dodot jūtamu triecienu galvenajam tautas naidniekam - Vecrīgas alkohola veikaliem), nerunā manā vārdā! Es saprotu, ka daudzi ir gana gudri ar atpakaļ ejošu datumu un zina, kā tam pašam Kariņam kaut ko vajadzēja vai nevajadzēja darīt, taču informācija par visām kovida padarīšanām ir tāda, kāda viņa ir. T. i., nepietiekoša un dažkārt pretrunīga. Tāpēc ideāli pareizas rīcības šeit nav un nevar būt. Tomēr paanalizējot, kas un kā kurā brīdī ir darīts, nonāku pie secinājuma, ka valdība ir rīkojusies tā, kā to arī būtu bijis loģiski darīt.Jā, es arī neesmu sajūsmā par to, ka mūsu zemē (kur prezidentam ir valsti reprezentējoša funkcija) ir tāds prezidents, kuram ir acīmredzamas problēmas ar publiskām runām, tomēr vēlos uzsvērt, ka pirmo reizi kopš neatkarības atjaunošanas mums ir patiešām sakarīgs premjers. Personīgi inteliģents un tāds, par kuru nav šaubu, ka viņš lobē kādus savus vai savu radu-draugu biznesa projektus un intereses. Tāpēc ar šo diskusiju vēlos paust savu atbalstu šim cilvēkam un viņa vadītajai valdībai, lai jau nerodas iespaids, ka visi iepriekš minētie protestu rīkotāji patiešām runā tautas (tātad arī manā un katra no jums) vārdā.
Aicinu komentāros izteikt savu viedo
Jason 5 2 Nepareizi, Jausma. 2021-09-16 16:26
siikaa16 4 Katra ģimene ir kā valdība un tauta. Ja apzināti meklē vai izdara kreiso soli vai tā nav tautas čakarēšana? 2021-09-16 16:28
AivarsN 10 10 Kā var uzticēties ASV pilsonim un citas tautas pārstāvim, kuri ieguvuši speciālu izglītību koloniju administrēšanā? Cilvēkam, kurš dzimis un visu mūžu pavadījis Latvijā, droši vien sirdsapziņa neļautu realizēt genocīdu pret savu tautu, lai cik miljonus par to piesolītu starptautisko noziedznieku kartelis. Izraēlā no janvāra līdz augustam ieskaitot, nomiruši gandrīz 4 reizes vairāk cilvēku, nekā pagājušajā gadā pa šo pašu periodu. Kad gandrīz visi vakcinēti un ieguvuši imunitāti? Kariņš jau godīgi pateica, ka mums jāpanāk vismaz Lietuva, ierobežojumu un nopotēšanas plāna izpildē. Savādāk tēvocis Bils un mafija Kariņu tā paņems priekšā! Bet kāda tautai daļa gar svešas valsts pilsoņa problēmām? Ja kas nepatīk, lidosta - ASV. Un lai paķer līdzi arī pārējo zonderkomandu. 2021-09-16 16:39
Drole
4
4
Ko saka zinaatne:
Israeli Ministry of Health (right) recorded saying to the Minister of Interior (left) "there is no medical or epidemiological justification for the Covid passport, it is only intended to pressure the unvaccinated to vaccinate".
https://twitter.com/disclosetv/status/1437396043424059396
Ko saka vakciinu cars:
https://youtu.be/kOshzAoCtTE?t=76
2021-09-16 16:47
studentka 6 6 Es, ja godīgi runas vairs neklausos,nav ne intereses ne laika,jāstumj valsti uz priekšu un jāmaksā nodokļi bet lēmumus atbalstu. Jā, varbūt visi lēmumi nav ideāli, bet ko var gribēt situācija arī nav no parastajām. Un par nodokļiem vsp. 100% atbalstu-tie ir jāmaksā-to vajag man-man mammai pensija jāmaksā, mazbērns slimo, tam medicīnu vajag un pēc dažiem gadiem ies skolā, ko atkal valsts apmaksās.Man to valsti vajag, īpaši tagad kad tādi pamuļķi kaimiņos kā Lukašenko, kas mani aizsargās no viņa?Kur valsts to naudu ņems, ja neviens negrib maksāt nodokļus?Es pirmdien gandrīz aizrijos, kad autobusā šoferis man prasa vai biļeti vajag.Un tas reisā Olaone-Rīga, kur kontrole vismaz pāris reizes dienā.Tie, kas protestē vnk. domāju ar galvu slimi,lai Dievs viņiem piedod, jo viņi nezina, ko dara. Tagad tāds laiks-nauda vnk. uz ielas mētājas-manā gadījumā, tas ir pilnīgi burtiski,nav, kas paceļ.Ja kāds saka, ka viņš nevar nodokļus samaksāt, man vienkārši gribas tādam pagrozīt pie deniņiem. 2021-09-16 16:51
Nickss to Aivars: veco zēn, tu taču zini, ka arī tu ar saviem nodokļiem apmaksā šā, pret tevi vērstā, genocīda īstenošanu! 2021-09-16 17:10
knopiene
3
8
Cilvēkam ir dotas smadzenes, lai ar tām domātu, lasītu zinātnieku un speciālistu rakstus, saprastu un izanalizētu lietas, kuras ir dīvainas. Lietas par kurām varētu teikt galīgi neiet tā bilde kopā.
Patinat to filmu atpakaļ, un ja vēl ir atmiņa kā viss sākās, tad vajadzētu jau saprast kas ir kas. Jāmācās domāt, jāatmet slinkums, jāiet laikam līdzi un arī vecumā jāmācās darboties ar datoru, jāmācās sameklēt un izlasīt arī citus viedokļus no speciālistu puses. Visas samilzušās problēmas neatrisinās viens saules dūriens. Mēs visi veļamies no kalna lejā un nedegs vairs kalna galā Līgo ugunskuri.
2021-09-16 17:18
Drole
1
2
Aarsteet aizliegts.
https://youtu.be/v2aqYl5Njh4 Dr. Robert Malone, mRNA vakciinu autors
2021-09-16 17:34
Jausma
1
3
AivarsN(16:39)
Senāk bija tēvocis Sems, tagad tēvocis Bils...
Nesen atpakaļ lielākais bizness bija politika, tā tagad ieņem otro vietu aiz farmas.
2021-09-16 17:50
Reds
3
8
Jūs jau te varat runāt ka visi ir muļķi un tāpēc protestē, tikai - kāpēc tik viegli ir savākt lielu daudzumu protestētāju? Ziemā laikam bija palikuši tikai kādi 14% "gudro" kas atbalstīja valdību - visu laiku mazākais atbalsts valdībai Latvijā. Tāpēc ka esošā valdība ir pilnīgi nespējīga sasniegt jebkādus rezultātus.
Par tiem, kas neatbalsta, viss skaidrs. Bet tie, kas atbalsta visus ierobežojumus, piespiedu vakcināciju u.t.t. - jūs tiešām esat apmierināti ar to ka:
- vakcīnas vispirms nespēja iepirkt;
- vakcīnas nespēja izvadāt uz vakcinācijas punktiem;
- vakcinācijas tempi ir nu jau praktiski nekādi;
- valdības nemākulīgās narratīvas rezultātā ir tik daudz konspirāciju teoriju tagad, kā nekad nav bijis;
- Pavļuts vismaz godīgi atzina ka neko nesaprot un atstāsta tikai to ko viņam liek, kāpēc viņš ir tajā amatā vispār?
- cīņā ar vīrusu rezultāti ir uz nulles - pusotra gada laikā pūļa imunitāte nav sasniegta un izskatās ka netiks pat pret oriģinālo vīrusa paveidu, vīrusa izplatība nav apturēta vispār;
- pārpildītu slimnīcu un nāvīgi bīstamas pandēmijas laikā nekas netiek darīts, lai atvieglotu palīgu pieņemšanu darbā slimnīcās, piesaistītu un apmācītu palīgus, atvērtu jaunas slimnīcas u.t.t.
- tam visam bonusā:
-- mums tagad ir arī bēgļu problēma - 2 koalīcijas partiju politiķu untuma dēļ;
-- Rīgas centrā ir jārīko militāras mācības, jo tagad Rīga būs viens no pirmajiem mērķiem militāra konflikta gadījumā, par ko parūpējās tie paši 2 politiķi ar valdības atbalstu;
-- iztikas minimums ir faktiski samazināts;
-- nodokļu slogs joprojām aug;
-- piespiedu dīkstāvē esošajiem valdība par katru cenu centās izvairīties nodrošināt sociālās garantijas, apmelojot nodokļu nemaksāšanā, lai gan katram ir skaidrs ka kaut kādus sociālos nodokļus visi darbinieki maksā;
-- ostu apgrozījums kopš tās pārņēma valsts, iespaidīgi krītas;
-- lai arī vienīgais korumpants Latvijā sēž cietumā, korupcija acīmredzami(vispār) nem
2021-09-16 18:06
Reds
2
4
-- lai arī vienīgais korumpants Latvijā sēž cietumā, korupcija acīmredzami(vispār) nemazinās;
-- par tādiem sīkumiem kā: visa sabiedrība tagad esot vainīga ka viens dedzinātājs pašaizdedzinājās vai vietējā uzņemuma apmelošanu rasismā, ko veic koalīcijas partija, nemaz nerunājot.
Kāds man var nooponēt un sarakstīt ko tieši esošā valdība tādu labu ir sasniegusi? Tikai rezultātus lūdzu nevis kā būtu, ja būtu.
p.s. tas saraksts ne tuvu nav pilns ar visām muļķībām, kas ir izdarītas - latiņa ir tik zemu nolaista ka protams ka Šleseram un citiem ´caurkritušajiem´ politiķiem ir izredzes pārņemt varu.
2021-09-16 18:06
rokons
1
2
Vēlēšanas parādīs, cik un kas pariezi darījis.
Un skari iebilstu pret tēzi, ka nepadomijā izglītojies cilvēks ir nekam nederīgs. Man ir lieliska iespēja salīdzināt tehniskā specialitātē iegūto kvalifikāciju Rīgā un Stokholmā mag līmenī....
Un nekad nepiekritīšu, ka Jeilas universitātē datorzinātnē māca sliktāk ka LU. Ir man pamats par to spriest
2021-09-16 18:11
gobis
1
1
piekrītu
Jason ...
2021-09-16 18:17
miers2
4
6
Problēma nav valdībā - problēma ir slimības apkarošanā. Jebkura valdība no mums bijušajām būtu slikta šajā situācijā. Jebkuru prezidentu lamātu par ieviestiem ierobežojumiem. Nav te nekā neparasta - šobrīd visas valdības tiek lamātas mums visapkārt.
Te nav variantu vispār. Ja nebūs ierobežojumu- lamās par to, ka pārāk daudz saslimušo. Tagad lamā par to, ka apnikuši ierobežojumi.
2021-09-16 18:48
neratni_stasti 3 8 Drole, Tu varētu vienreiz skaidri izklāstīt savu viedokli, ko Tu gribi teikt ar tiem iepostētiem linkiem. Kāds šitam linkam sakars ar tēmu? Es noskatījos to video, es nespēju ieraudzīt sakarību. Varbūt pastāstīsi saviem vārdiem? Dakteris stāsta, kā cilvēki ārstējas ar konkrēto medikamentu un kāpēc. Tad kāds tam sakars ar šo tēmu, ar Latvijas valdību, ko? 2021-09-16 19:32
fargo
8
10
tagad laika vairāk, tāpēc uzrakstīšu vairāk.
1. pat vēl šodien ir grūti noticēt, ka pat tie 10-20% vakcinēšanās entuziastu, kas varbūt arī eksistē latvijā, tomēr ir tik naivi, lētticīgi un jāsaka, cilvēki, kas nespēj atsijāt graudus no pelavām.
2. autors un viņa idejas ir tik izteiktā mazākumā, ka ja šobrīd balsotu visi(!) viņa domubiedri un visi, kas šo valdību neatbalsta, autors varbūt tiktu pie piecām-sešām vietām saeimā.
TIK viņa viedoklis ir atbalstīts sabiedrībā.
var jautāt, varbūt ir kaut kas specifisks, kas šai nospiedošai minoritātei liek justies kā vairākumam? atbilde - jā! tie ir masu saziņas līdzekļi.
atkārtošu, ko kadu dienu rakstīju savā dg - nezinu NEVIENU cilvēku, kas atbalstītu piespiedu vakcināciju. tai skaitā ārsti. viena lieta, ka viņiem ir spiests runāt zināmu runājamo pat ar pacientiem, kas uzdod tiešus jautājumus. un šādi ārsti runā to, ko viņiem liek.
bet tas, kas notiek zem spogulijas, ir pilnīgi pretēja aina. ir ļoti liela neapmierinatība ar praktiski visu, kas attiecas uz rīcību kovida jautājumā. tas pat ir novērojams skolās, nemaz nerunajot par privāto sektoru.
ja tiešām ir kāds, kas šobrīd nerunā tautas(nospiedoša vairākuma) vārdā, tad tas ir autors. nevis tie politiķi, kuri šobrīd cenšas sildīt rokas uz kovida tēmas. bet! ja šie politiķi un politikāņi darīs to, ko viņi šobrīd saka, es (un daudzi citi) balsošu par viņiem abām rokām.
2021-09-16 19:32
rokons
4
6
Kuri ir vairākumā, nezinu, pagaidīsim vēlēšanas, tikai kopš viduslaikiem mēra un holēras epidēmijas apkaroja ar izolēšanu. Vismaz man nav zināms, ka kādā valstī būtu atrasts brīnumlīdzeklis, kas apkarotu piem. vējbakas ( ļoti labi pa gaisu izlidojošs vīruss), kā rezultātā vakcīnu izmantošana pasargā bērnus no nepatīkamas slimošanas, kas atstāj pēdas uz mūžu.
Tikai tiem, kas apgalvo, ka ārsti saka ko viņiem liek, man jautājums - kas viņiem liek? Un kas ir tie licēji?
2021-09-16 19:56
Gerda7
5
3
Loģiski argumenti nav mana stiprā puse, bet pilnībā piekrītu tēmas autoram. Ir dīvains laiks, kad publiski un it īpaši sociālos tīklos var teikt visu, ko domā, un tas pat ir labi, bet kā tas tiek darīts - rupji, aizskaroši ar riktīgiem uzbraucieniem. Bez cieņas, bez takta un godaprāta. Reizēm pat paliek neomulīgi - vai tiešām tik daudz cilvēkiem ir tik traka žults iekšā?
No otras puses, ir ļoti daudzi, kas atbalsta Kariņa centienus tikt galā ar šo situāciju, kurā nav 100% pareizo lēmumu. Bet viņus nemana, jo parasti neizvēlas publiskumu. Māra Zālīte izteica savas domas par premjeru, un kā viņa tika nolikta līdz ar zemi.....
Šaubos, vai šajā laikā kāds no Lielajiem Bļāvējiem reāli gribētu tikt pie varas. Tagad nē, bet pēc gada, kad situācija būs normalizējusies (cerams), viņi būs lielie glābēji, kas beidzot nesīs gaismu tautai.
Labi, Lielos Potenciālos Vadoņus pat saprotu - viņiem savi mērķi, bet ka tik daudzi pavelkas uz šo populismu, šoreiz pat ārkārtīgi lēto - tas pat baida.
Un vēl - aiz katra valdības cilvēka stāv viņu ģimene, bērni, vecāki - kā ir viņiem dzīvot - nu sāpīgi.
2021-09-16 20:18
Epifanija 2 1 Vai tad jau grūst, ja vajag atbalstu? Uzdāvini sava tēva mājas, ja tādas vēl ir.. 2021-09-16 20:41
av2
6
5
ASV, piemeeram, protesti biezzi vien ir....algots pasaakums. Pielaade 50 busus pilnus ar ko pagadaas, maksaa vinniem algu, pusdienas utt, un ssie protestee, da kau par ko.Taa kaa , nav ko cepties.
Latvija ...man vienkaarssi jaabriinaas , par cilveeku...diivainajiem uzskatiem. Ja ssobriid Latvijas slimniicaas ir kaadi 70-80% saslimusso ar covid ...ir nepoteejussies, tas ir ...nekas? Tik un taa klaarees visiem, ka nav jaalieto vakciinas. Loggigaks nekaas. Negribeetos teik, ka....atklaata tumsoniiba,letinni tomeer , bet ko domaat? Praatinn naac maajas :(
2021-09-16 20:48
Railija20 Daudz neko no politikas nesaprotu un arī daudz nesekoju līdzi, bet mani sasmīdināja, ja kāds domā, ka Kariņa kungs par tautu domā!?!?? 🤔 Viņš par sevi... nākamās atbildes
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 40 (kopā 65) | nākamās >> |