Valsts kā biznesmenis ?
Bija tēma par Airbaltiku. Tad nu jautājums - kāda rutka pēc vispār valstij ir jānodarbojas ar uzņēmējdarbību ? Kādēļ jāsubsidē tieši aviācija un visādi fliki un gausi ? Lai tie, kuri lido, varētu to darīt pa lēto ? Tad kāpēc tiem, kuri brauc ar auto, viss jāmaksā tik, cik tas maksā ? Patreiz sanāk, ka aviobiznesu no saviem nomaksātajiem nodokļiem uztur arī tie, kuri pat lidostā nav bijuši.
Ljekainiitis
1
Ekonomiku mācīt es te nevienam netaisos. Un stāstīt, cik katrs ielidojošais / izlidojošais tiešā un netiešās veidā dod Latvijas ekonomikā - arī nedomāju.
Tikai tie paši leiši dikti sūkstās, ka viņu nacionālā aviosabiedrība bankrotēja.
2023-04-08 21:07
ruterfords
2
1
Žēl gan, ka nestāstīsi, cik katrs IZLIDOJOŠAIS dod valsts ekonomikā... Varbūt atgriežoties atved kādu burvīgu suvenīru, vai kovidu ? Jeb runa par tiem, kas izlido uz neatgriešanos un pēcāk gāna no svešām zemēm savu dzimteni ?
Saki, leiši sūkstās ? Nevar vairs pa lēto vazāties apkārt, bet jāmaksā par to tik, cik tas maksā ? Mjā, un diezin kāpēc tik ļoti ekonomiku papildinošs pasākums bankrotēja ?!
2023-04-08 22:03
Katra 1 es lidoju ar airbalticu tikai tad, ja galīgi nav ar ko lidot, t.i. pāris reizes mūžā. ar ko tie ab boingi giga labāki par ryanair standarta boingiem??? neredzu. cenas lidojumam gan atšķiras par 150 uz vienu pusi. ja brensons spiež uz masu, lai nopelnītu, tad gauss kā vēzis sagrābj spīlēs to pasažieri, kas ar viņu sapinies😆 2023-04-08 22:37
rinkulis
Kāpēc? Uz to var skatīties divejādi. No vienas puses vajag barotavu - jā - nenoliedzami, bet no citas puses - lai banānija nebūtu pavisam pēdējā banānija. Ir kaut kāds transporta hubs vajadzīgs. Rīgas lidosta ir lielākā lidosta Baltijā. Kaut kā šeit cilvēki ir jādabū. Ir cilvēki, iedomājies, kas strādā ārzemēs - bet regulāri lido turpu šurpu no/uz Briseli, Oslo, Helsinkiem, Parīzi utml. Tam ir kaut kāda pozitīva atgriezeniskā saite. Vai sabiedriskā transporta uzturēšana ir rentabla? Ja parādīsies ātrgaitas rail braltic - iespējams lidostas nozīmība kritīsies un varēs droši klopēt to bodīti ciet - citādi saikne ar Eiropu ir tikai A7 - viena josla katrā virzienā.
Kopumā jā - audzējs ir ielasits, un šo bodīti varēja pārvaldīt labāk - tomēr apgalvot, ka tas var būt pelnošs uzņēmums - šaubos. Vai ryanair var noklāt visus tos maršrutus, ko piedāvā airbaltic....naivi tā domāt. Tā jau tā lidosta tāda patukša. Ja nav lidojumu, tad lidostu var klopēt ciet vispār. A ja nav lidostas - kas tad mēs esam, ja ne čuhņa pēdējā...
2023-04-09 17:58
Katra Lidoju regulāri , un lidosta vienmēr pilna ļaudīm . Daudz pilnāka, nekā mazās DE un UK lidostas.Baidos teikt, ka pilnāka par Reikjavikas l.o. Tāds iespaids radās tās dažas reizes , kad tur pabiju. Arī to informāciju par to lidojumu %, ko nosedz vai it kā nosedz airbaltics, var pārbaudīt , vienkārši nokopējot ielidojušo/ izlidojušo gaisa kuģu sarakstu diennaktī . Kas vēl nav rādītājs pieprasījumam, protams. Rādītājs ir izpirkto sēdvietu skaits. Ceru, tas nav tik kuriozi niecīgs kā ārzemēs strādājošo Latvijas pilsoņu dalība pēdējās Saeimas vēlēšanās :) 2023-04-09 22:35
Ineta Braukšu ar fūrēm, norēķinoties natūrā un iepūtiet. Fritz Rail brauks ar max ātrumu 230 km/h, kamēr standarta lidmašīnas ātrums 800, un bez 100+€ iekāpt vilcienā bauriem neļaus. Rezumē: iebāziet tirsā to savu vilcienu , airbaltic un gausu. 2023-04-09 23:09
Ineta Jo vēl ilgi pirms vilciena atklāšanas to jau ir izkonkurējis Ryanair ar cenu un ātrumu un friču Flixbus ar cenu. No jebkuras lielākas de pilsētas uz Varšavu nokļūstam par 30€ un par max 50€ no Varšavas uz Rīgu . Buss met gan līkumus, toties pārējā laikā vīlē piepūtis vaigus, nodrošinot wifi un wc. Wifi ne visi de vilcieni nodrošina . Un atmosfēra Latgales eksprešos kudiš mīļāka, kā friču sterilajos ātrvilcienos. 2023-04-09 23:16
Forsscalis Valstij ir jāpelna var tirgot izrakteņus Var izglītot cilvēkus par maksu. Lv mežus izcērt un tirgo. . airBaltic ir naudas pumpis . Gribi lidot maksā jāskatās kādus pakalpojumus valsts pretī saņem. 2023-04-10 07:39
Katra 1 pumpē naudu no baltiešiem friču miljonāra kabatā , piesedzoties ar baltisku logo 2023-04-10 09:38
Katra 1 tā kā airbaltic shēma nostrādāja , top ari railbaltic. 2023-04-10 09:39
dabasmiilis
1
2
"Kādēļ jāsubsidē tieši aviācija un visādi fliki un gausi?"
-Tāpēc ,ka valstij par daudz naudas un nav kur to glabāt, tādēļ jāgrūž caurumos, lai Gausi var iegādāties dārgākos limuzīnus!
Tas nekas, ka tautas daļa knapi var atļauties lietotus sūdus, kur nu vēl jaunākos tehnoloģiskos brīnumus...
2023-04-10 15:21
dabasmiilis
2
"Jā, kad večiem vairs nestāv, tad viņi sāk iepazīšanās portālā par ekonomiku un politiku ļurināt :D "
-Man ir pretējā problēma, stāv visu laiku, un lai nebūtu jādomā par seksu un sievietēm, tad nāku runāt par politiku - tā teikt, atslābinos! 😎
2023-04-10 18:25
Ineta ....negribu teikt , ka visi vācieši zagļi, nebūt nē! mums vienkārši vienmēr tiek viņu afērististiskā daļa. jo te , pie mums , tā var, par ko citur pakar. Piemēram , Ķīnā. 2023-04-10 23:19
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 33 (kopā 33) |