Ko domājat par skandālu Vācijā(Jaungada naktī Ķelnē)?
Sīkāka informācija šeit - http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/590666iinaralaima (2016-01-05 21:46) 4 1 Tas viss ir dīvaini !Pēkšņi parādījās tūkstotis tumsnēju vīriešu,kā arī bezgalīgi daudz vientuļu sieviešu Jaungada naktī.Paši vācieši neiejaucas,sievietes neaizstāv,pat policiste tiek izģērbta kaila.
una32 (2016-01-05 22:06) 5 Viņi jūtas un uzvedas kā iekarotāji ,jo to viņiem sasola grupējums ,kuršs viņus kūda un organizē pārcelšanos uz Eiropu....tikai Vācieši savā augstprātībā to negrib redzēt un atzīt....it īpaši to, ka ir kļūdījušies, un turpina akli cerēt, ka viņu likumus un kātību iebraucēji cienīs un akceptēs.
cirteejs (2016-01-05 22:16)
2
Esmu bijis Ķelnē kad notiek Bundeslīgas spēles- stacijai abās pusēs bija ap 40 (!) policijas mašīnu, pilnas ar poličiem, arī tajā laukumā starp staciju un katedrāli. Un tas ir tad, kad savējie dodas no-uz futbolu; šoreiz izskatās, ka viss bija atstāts pašplūsmā vai speciāli saorganizēts...
Teo-dora- kādā Vācijā Tu dzīvo, ja saki, ka vācieši pa ielām nestaigā un sabiedrisko neizmanto? Nu jau varbūt arī vairs nestaigā...baidās...
Ja pareizi atceros, tad pag.rudenī Ķelnē bija nekārtības pret islamistiem un ieceļotājiem...
riks086 (2016-01-05 22:24) 7 Kaut kas līdzīgs notika tai pašā Vācijā pēc 1945.gada. Tikai mērogi bija krietni lielāki un izvarotāji bija citi.
riks086 (2016-01-05 22:26) 1 ... un labi, limonij, ka ieliki šo tematu šeit, jo TVNET neļauj šo ziņu komentēt.
neko (2016-01-05 22:57)
4
´Kaut kas līdzīgs notika tai pašā Vācijā pēc 1945.gada."
Merkele un līdzīgi domājošie ir gatavi gulties apakšā jebkam... un vel vazalīnu gādīgi pasniegt, lai tikai tas vis notiktu mierīgi un bez vardarbības; galvenais taču "lai nebūtu karš".
SniegaRoze (2016-01-05 23:01) 1 neko.. paceljot bruncjus...mees ieraudziisim Pautus .
arturo1963 (2016-01-06 02:38)
3
Mīļie cilvēciņi,tas pats taču iepriekš bija noticis Francijā,tikai nekādās mūsu ziņās neparādījās.Tā franču partija,kas ierosināja pieņemt nopietnus mērus,tika par fašistiem nolamāti!Demokrātija!
Var saprast,ja sievietes un bērni,bet jauni,spēcīgi puiši,kam vajadzētu savu taisnību aizstāvēt,stroķi rokās ņemt,bariem ievelkas un vēl PIEPRASA!!! treknu pabalstu...
Latvijā gan par nabadzīgu un aukstu,lai to iekārotu,jo ne jau strādāt tie brauc.Tad jau ķīnieši bīstamāki.
Vaukskis (2016-01-06 05:39)
6
1
Man ir ierosinājums- lai tās vācietes, kurām tur uzbruka, kurām tagad tur bail, pārceļas dzīvot uz Latviju. Nemaz tik daudz jau nebūtu priekš mūsu valsts, bez tam mums te jau agrāk ir dzīvojusi vācu minoritāte.. . Tā kā imigrantu no arābu zemēm un Āfrikas šeit viņu dzīves laikā droši vien procentuāli tik daudz nebūs, tad šeit viņas varēs justies pasargātākas no uzmācības. Kā te jau rakstīja iepriekš, pie mums vietējie ir gļēvāki nekā iebraucēji tur, tādēļ viņām Jaungada sagaidīšanā noteikti neuzmāksies un izvaros tikai tad, ja pašas palūgs un tad vēl būs jāpierunā, nu varbūt ne tik daudz krievu iedzīvotājus. ;) ..Būtu patīkami, ja atšķaidītu iebraucēju kontingentu un, piemēram, autobusā uz Pļavniekiem, Bolderāju sāktu masveidā runāt ne tikai krieviski, bet arī vāciski ! Vācijā tomēr kulturāli ļaudis ar mazāku lamuvārdu krājumu, piedevām sievietes,kuras jau tā ir mazāk rupjas ! Ar darba atrašanu un klimatu gan būtu problēmas, it īpaši ar to pirmo, tādēļ ieteicams šurp braukt tām dāmām, kuras strādā internetvidē, pie vācu vai citiem rietumvalstu darbadevējiem un kurām ka tikai labs interneta pieslēgums- Rīgas daudzstāvu māju masīvos dzīvosies virtuālajā vidē kā nieres pa taukiem interneta ātruma ziņā !
Ja nopietni, tad es piekrītu tai itkā melīgajai, toties vietējai žurnālistei, kura teica, ka tas ir pārpīlēti. Ja būtu noticis kautkas patiešām ārkārtējs, tad par to būtu vēstīts 1., nevis tikai 4., 5. datumā. Esmu kādu laiku uzturējies Vācijā un mani novērojumi vedina domāt, ka vācietes ir emancipētākas nekā Latvijas sievietes un viņām jau kā kaut kas mazāks, tā jau skaitīsies "roku palaišana"- ja tādas sieviets būtu arī mūsējās, tad pat ar Latvijas švakajiem, maz kur derīgajiem vīriešiem būtu daudz vairāk reģistrētu gadījumu, kas, protams, uzreiz veidotu policijas statistiku un liktu kādam Ķuzim vai citam kungam nākt klajā ar tādu paziņojumu kā Vācijas iekšietu ministram.. . Arī piekrītu tam viedoklim, ka kaut ko
Postremo (2016-01-06 07:22)
7
vislabaakais jau ir tas, ka VISI publiceetaaji , ja arii ieliek ko par liidiizgaam imigraacijas teemam, tad OBLEGAATI neko komenteet nav iespeejams. Kaa taadi...nozombeeti :( Passi izdeveeji, publiceetaji baidaas..passi no sevis, vai kaa???
Cepuri nost oHo , ka nav nolikvideejussi sso teemu :)
Ko es domaaju? Domaaju, ka pzd ar tiem beeglliem buus. Kameer vinnus nenoliks pie vietas ar speeka panneemieniem. Man patika Austraalijas nostaaja ssinii jautaajumaa, kautkur lasiiju. Ja tev kautkas no MANAS maajas kaartiibas nepatiik, laipni luudzu TINATIES !
Es dziivoju valstii, kur ir lloti daudz naaciju, un arii musulmannu. Ziniet, kas ir lloti raksturiigi vinniem? Kameer ir viens pats taads , ir lloti pat ok. Normaals cilveks. Bet tiko ir saveejo baraa, taa.....uzvedaas, kaa tiko no koka nokaapussi.Saak kaccaat pravas, bllaustaas sava starpaa, un jaaa, par sievieteem vinniem ir viedoklis, kaa par tukssu vietu .
Ziniet, ja vissi mees kluseesism , un nepaartraukti baidiisimies, labi tas viss nebeigsies.
teo_doora (2016-01-06 11:33)
1
5
05:39
Aga, viņas guļ un sapņo, kā tikt Latvijā pastrādāt. It sevišķi šinī laika, no 22.decembra līdz 10. janvārim, kad liela daļa vāciešu ir kārtējā atvaļinājumā, ceļo./manā pašreizējajā ģimenē no 3 strādājošajiem visiem līdz 10. ir brīvs, 1-a, kurai bērni 14 un 11 gadi jauni, vispār nestrādā, ceļas tikai 13.30, un arī tikai tāpēc, ka 14.00 no darba ierodas vīrs un bērni no skolas/
Šeit sievietes ja arī strādā, tad kādu pusi dienas.Un tikai tad, ja bērni lieli, vai to vēl nav.
Cerēsim, ka kļūdos, bet domāju ka ES piespiedīs Latviju maksāt lielus pabalstus un neskatīsies uz to, ka mūsu pensionāriem penzija 100 €, bet tiem, kuri pensionēsies pēc gadiem 5, pat tik daudz nebūs.
gribu_miilu (2016-01-06 12:50)
3
2
Limonij!
Tu un Tev līdzīgās (kas te ir biezā slānī), kamēr cīnās par sieviešu tiesībām un visu laiku cenšas kaut ko pierādīt (Dievs vien zina ko), tikmēr tās meitenes dzemdē bērnus. Mūsu sievietes jau bieži vien palikušas tik pašpārliecinātas un vīrišķīgas, ka bērni viņām vairs nepiestāv (un labi vien ir). Sievišķīga sieviete mūsdienās ir retums.
Paši vien vainīgi, nav kam īsti pat pārmest.
3teevadeels (2016-01-06 12:55) 2 2 Bet vispār jau jāņem vērā fakts, ka lielākā daļa bēgļu ir jauni, karstasinīgi vīrieši, kuriem tīri bioloģiski stāv teju nepārtraukti. Un dzīve bez sievietes tādā gadījumā ir pielīdzināma spīdzināšanai, kas ir aizliegta ar visām iespējamām starptautiskām konvencijām. Un uzņemtkārajām valstīm ir tīri cilvēcisks pienākums atbrīvot bēgļus no šādām mokām. Tas būtu gan humāni, gan politkorekti.
fargo (2016-01-06 13:56)
8
ko es par to domāju....
vissvarīgākais ir saprast motīvus rīcībai. KĀPĒC lielākajās eiropas nacionālajās valstīs tiek radīta situācija, ka pamatnācija kļūst ja ne par mazākumu, tad arī vairs nav noteicēja savā valstī.
mērķis ir eiropas nacionālo valstu likvidācija - vācija, francija, lielbritānija, holande, zviedrija u.c. perifērija nav tik svarīga.
tas apstulbums, grūti aptveramā stūrgalvība ar kādu šo valstu itkā nacionālās elites realizē migrantu eksportu nav izskaidrojama. KĀPĒC?! darbaspēks? vajadzētu darbaspēku, ukraina jau būtu eiropas savienība, tāpat kā turcija. tas nav par to. tas ir par supervalsts izveidi vecās ES vietā. un ar tālejošiem plāniem ir tā, ka to mērķi ir grūtāk redzēt un apjaust. mērķa vietā ir redzami rīcības posmi, tie pat var likties nesaistīti, bet ir vienas rīcības vadlīnijas daļas.
vai eiropas nācijas pamodīsies? nezinu. bet vēsture zina to, ka vieglākais ceļš nokļūt pie lielas varas ir... asinis. dumpji, revolūcijas, nemieri, karš. un liekas, ka šis ir scenārijs. turēt tautas tādā kā paklausībā, bailēs no politkorektuma inkvizīcijas, tikt izstumtiem, saukties visās šajās jaunizdomātajās klišejās kā rasisti, homofobi, ksenofobi un kas tik vēl ne, no tā cilvēki ļoti baidas un otrais ir runas, apziņas un preses brīvības likvidācija.
reku, merkele jau sadziedājas ar nākotnes apziņas policistiem no feisbūka, cukerbergu un ko, ka neļaus vāciešiem negatīvi izteikties par islamu vai migrāciju feisbūkā. tas viss taču strādā roku rokā, itkā brīvie masu informācijas līdzekļi ir vienā saitē ar politisko eliti, izlaides industriju(un kam ir vēl lielāka ietekme uz iedzīvotāju apziņu kā tai?).
Geisha (2016-01-06 13:57) 4 Bet kāds taču visu šito sponsorē.
limonija (2016-01-06 14:01) 3 12:55 - saprotu Tavu sarkasmu...Bet paanalizēsim drusku islāmu(pavisam nopietni) - kā zināms, šī ticība sievietēm atļauj dzimumdzīvi vienīgi pēc kāzām un tikai ar savu vīru - pārējie varianti paredz nomētāšanu ar akmeņiem(pēc šariata). Tad saki, lūdzu, kādēļ šie puiši nav gatavi šādai situācijai, ka nevar pirms kāzām neko dabūt no sievietes?;) Klīst baumas, ka kopošanās ar mājlopiem islāmticīgo zemēs esot ierasta prakse...Vai arī - lai taču lūdz Allāhu(5 reizes dienā, kā paredzēts), lai palīdz uzveikt mežonīgo gribuli. Te viss skaidrs bez īpašiem komentāriem - nav viņiem Eiropā ko meklēt, lai sakārto savas mājas un dzīvo tur kā gadsimtiem dzīvojuši.
fargo (2016-01-06 14:03)
5
lūk.
un pretestībai ir jātiek apklusinatai tik ilgi, kamēr tautas tiks nostādīdas fakta priekšā. bet tad tas, visdrīzāk, sacelsies un notiks lavīnveida vardarbība rietumeiropā, vērsta, protams, pret migrantiem. un vai tieši ši nav situācija, kad uzsēsties uz viļņa?
bet tādas valstis kā zviedrija ir bezcerīgas.
iesaku paskatīties šo video
https://www.youtube.com/watch?v=zZtc2ma2GEQ
angliski
Goodbye Sweden
3teevadeels (2016-01-06 14:42) 4 Limonij, šie puiši nevar pirms kāzām dabūt tikai no topošās sievas, eiropietes noteikti neskaitās.Tāpat viņiem jāsavaldās attiecībā pret lielu daļu musulmaņu sievietēm, jo apkaunotā ģimene/dzimta vnk atriebs nodarīto. Baidos, ka Tu nespēsi noteikt, kas viņiem jādara, vai nav jādara, jo pasaulē pa lielam viss notiek no spēka pozīcijām.
Neutrogena (2016-01-06 14:48)
5
Mani tracina doma, ka tad, kad cilvēkus vervēja balsojumam PAR labu dalībai Eiropas Savienībā, ne pušplēsta vārda nebija teikts par punktu, kas atbild par bēgļu masām, kas virzās Eiropas virzienā, to OBLIGĀTU uzņemšanu.
Bet...es domāju, ka viss, kas tagad notiek, ir brutāla stratēģija, lai iznīcinātu Eiropu un balto rasi, kas procentuāli ir neapšaubāmā māzākumā, jo nedzemdē pa vismaz 10 bērniem ģimenē, ir homoseksualizējusies, kā arī ir sevi novājinājusi karos, no kuriem nespēj atkopties un atjaunoties, bet sajaucoties ar citām rasēm zaudē gēnu cīņā, jo "baltie gēni" ir recesīvā pazīme, bet āfrikāniskie un aziātiskie gēni ir dominantā pazīme - tumša ādas krāsa, acu krāsa, matu struktīra un acu slīpums. To priekšā mēs zaudējam. :)
Gribu teikt, ka iznīcinot Tuvo Austrumu vadoņus, kuri zināja veidu KĀ savaldīt mutuļojošās asinis, kas plūst šajos karstasinīgajos un vendetas alkstošajos cilvēkos, ir atvērta Pandoras lāde. Kas brutāli mums, tas tur saprotams un pieņemams.
Nekad neticēšu, ka divi "demokrātiju" alkstoši geji iemācīs kārtīgam muslimam, kas citē Korānu no galvas, kurš arī 12 bērnu ģimenes tēvs, ka ir forša divu vīriešu mīlestība.
gribu_miilu (2016-01-06 14:49)
1
Limonij!
Pilnīgi piekrītu, ka viņiem te vietas nav. Arī es esmu vienisprātis ar nospiedošo vairākumu, kurš nez kādu iemeslu dēļ, tiek ignorēts.
Bet. Domāju, ka Eiropas (ne)pieaugums ir sasniedzis galējo skaitli (kaut kādu kritisko masu), pie kuras mežonīgais kapitālisms draud nefunkcionēt. Patērētāju trūkuma dēļ.
Es tā domāju.
Closing_Time(2016-01-06 15:01) domāju, ka daudzas ohojietes nožēlo, ka tur nebija. nākamās atbildes
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 40 (kopā 51) | nākamās >> |
Kam ir izdevigi tie 100 tukstosi beglu Eiropa? (26)
Kur dzivos begli? (27)
Ko Mes izprotam zem apzimejuma : Latvijas ekonomikas beglis? (22)