Biļešu cenas paaugstinājums.

Būtībā jau tā štelle man pofig. Ar sabiedrisko pilsētā dažas reizes gadā uz ļoteni un atpakaļ uz centru. Vien visu to puzli saliekot kopā, var teikt, ka Lv cilvēki ir kā aitu bars, kurus dzenā kā grib, kur grib atsevišķas mafiozas grupiņas. Un visi tik paklausīgi izpilda! Kaut VK atzīst nepamatotu biļešu cenu paaugstinājumu. Neviens neko vairs atpakaļ nemainīs. Visi taču atbalsta! Svaigie notikumi ASV par melnādaino(neiešu te kādus ielu klaidoņus attaisnot, bet kopumā)- sanāca ļembasts ka visā pasaulē grabēja, Francijas notikumi- tas pats, pat čečeni šūmējas pret EU. Latvijā viss klusu- pas dies skaļi protestēt! Kur nu- visi tādi darbīgi uz savu kabatu, ka turēs mēli aiz zobiem, kaut sū...līdz kaklam. Rīgas ielas šobrīd uz sabrukuma galējās robežas- pat radio ziņās to atzīst. Pavasarī atkal aizļebinās pa fikso un viss Oki! Neviens no desmittūkstošajiem pilsētā braucošajiem neteiks ne zilbi...Toties esam ES prezidējošā valsts- ar rozēm, ar šampanieti...Vergu zemes ļaudis paklausīgi un pazemīgi. Prieks, ka esam tādi izturēti ieturēti.

Emma45    5 Ko te mētājas ar muļķīgiem ieteikumiem. Kā cilvēks var kājām aiziet no Juglas līdz Ulmaņa gatvei vai Ķengaragam. Jābrauc, pie tam dažiem ar 2 transportiem.
Nav tādas valsts, kur viss nebūtu sakoncentrēts galvaspilsētā. Latvijā aktīvākie vēlētāji/ tāpat kā Krievijā/ ir pensionāri. Ar tiem tad arī rēķinās.

selnija_  1 1 Nevarēsim mēs neko mainīt. Kā būs lēmuši pasaules valdnieki, tā arī izdarīs. Atliek tikai izmaiņas savā personīgajā dzīvē. Es pievienojos rikam, maksimāli, cik vien iespējams ir jāiet kājām. Es to daru jau 11 gadus.Veselībai tas tikai labumā! Braucu tikai tad, ja steidzos, vai ir ļoti smaga soma.

liivs    5 Nesaprotu tos, kas aizstāv RS - normāls uzņēmums tur jau tagad darbotos ar mežonīgu peļņu, bet šiem zaudējumi nez kā rodas. Normāli būtu jābūt ka vadājot 20 cilvēkus vienā transportā izmaksas ir daudz zemākas nekā vienam pašam braucot, bet kāda ir reālā situācija?
Paņemam benzīna dzinēja mašīnu kas RIJ 12litrus uz 100km pilsētā; marštruts: Ziepniekkalns-centrs(~7km) turp un atpakaļ:
- Degvielas izmaksas braucienam: 7km*12litri/100km*1.11EUR~ 0.93EUR;
- OCTA ~ 10EUR mēn -> 0.5EUR dienā -> 0.25EUR/braucienā;
- ceļa nodoklis ~75EUR gadā -> 6.25EUR/mēn -> 0.3EUR/dienā -> 0.15EUR/braucienā;
Kopā: ~1.33EUR braucienā braucot vienam; paņemot 3 kaimiņus no katra iekasējot pa 0.5EUR atpelnīsi riepām un remontam, katrs nākamais pasažieris jau ir 0.5EUR peļņa. Tātad pelnīt nesaspringstot varētu jau ar mikroautobusu, nemaz nerunājot par lielajiem kuros ir saspiesti 50 cilvēki! Skaidrs ka autobusam ir lielākas uzturēšanas izmaksas, bet ne jau 10 reizes!

Menesserdziga    4 Sabiedriskais transports ir dārgs prieks. Pēdējo reizi braucot samaksāju 5 eiro vienā virzienā. Braucu pa zaķi, protams. Tagad vairs nebraukšu.

raima    2 Vot, vot, nesaprotu kāpēc mana lauku pašvaldība dotē tos rīdziniekus, kas brauc uz maniem laukiem, jo mums dārgākā autobusa biļete ir 0,70€, lētākā 0,55€ par kādu 10 km nobraukšanu. Mjā, būs jāiet cīnīties uz savu pašvaldību, lai autobusos biļetes tirgo par dažādām cenām dažādās vietās deklarētajiem.

He, kādreiz vietējie lauķi gāja un sita rīdziniekus, tāpēc, ka rīdzinieki. Nu rīdzinieki izauguši- finansiāli sitīs lauciniekus.

joens  2   Praktiski visā pasaulē sabiedriskais transports (ne tikai iekšējais pilsētas) tiek dotēts, arī Norvēģijā (šie arī iekšējos lidojumus dotē). Rīgā pēdējo gadu bija pilnīga haļava, es maksāju 54 centus par braucienu (20 braucienu talons). Tas ir lētāk nekā bija pāris gadus pirms tam. Kaut kad tam bija jābeidzas, kaut visiem sāpīgi. Objektīvi gan jau viena brauciena pašizmaksa ir vēl augstāka kā pašlaik nosauktie 1.20 ciktur eiro, jo, kā pareizi augstāk atzīmēja, lielākā atšķirība no vecās Eiropas mums būs vien darba algā. Un atripinājumi, tai skaitā e-talona apkalpotājiem.

Drole      "viena brauciena pašizmaksa ir vēl augstāka kā pašlaik nosauktie 1.20 ciktur eiro"

jeb triis pieturas, nobrauktas, teiksim, desmit minuutees, izmaksaa daargaak, nekaa visdaargaakais Eiropas sabiedriskais transports Norveegjijaa, kur jaamaksaa 3.40 Eur par stundas (free transfer/return within 1 hour) biljeti?

joens      Ir Rīgā tāds Pļavnieki-Bolderāja maršruts (iespējams, pats garākais), pēs tā tad arī orientēties. Tas, ka e-talonam nav laika opcijas, gan ir visa pasākuma lielākā nepilnība. Bieži tomēr gadās, ka jānobrauc vien 5 pieturas, bet ar pārsēšanos.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu